Saturday, February 12, 2011

peminat setia korea!


~haa! kenal tak, kenal tak?? haa..she's one of my BFF, you know?~
oke, meh nurul cite siket pasal die!

Long, long ago, (cam citer fairytale lak!haha) oke start balek! her name is Wan Fatini Atiqah bt Wan Arit..
 biyase panggel die 'wan' je.. die masuk skola kitorang mase darjah empat.. korang nk tau tak? die masuk skola ni je, jadik pengawas.. terer kan?hehehe..oke tahun seterusnya, (drjah 5) nurul mmg hate her naturally! pasal ape? pasal nurul anggap die ni giler korea! anyway, nurul mmg hate korea mase tuh! ta tau korea tu ape!hahaha! (mmg sadis nurul ni kan?!) oke lagi satu, my friend sejak drjh satu pun mule rapat ngan die so nurul anggap die perampas!! and another reason, mase drjah nam nurul selalu aje kene marah ngan teacher norsiah pasal berckp ngan die! mmg hate dier giler2! tp.. nurul sedar..nurul yg salah sebenanye..alih2 die jadik bestfriend forever nurul mase pertengahan tahun drjh nam!huhuhu~ nurul mule sedau pasal ke'best'an korea pon dr die au!tengs wan!

kpd wan

  • jngn marah aku tulis note ni pasal kaw.. tengs for being my BFF and my penasihat korea!
  • jngn marah aku selalu megumpat kaw dulu..sory yek!
  • jngn marah aku pasal benci kaw mase dulu..(skang tak lagi!)
  • jngn marah aku anggap kaw pearampas! (sume org bole kwn ngan wanie!bukan aku je!
  • (i just realise bout that!)
  • jngn marah pasal aku kate pasal kaw aku kene mrah..( sume salah aku sebenanyer!)
  • jngn marah aku copypaste gambar kaw kt FB! don't you worry! kaw comel dlm sume gamba!hehe~
tengs for being my BFF!aku syg kaw! <3

dibebel oleh,

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^