Tuesday, March 8, 2011

ake kene marah?? ngun sape?

holla bloggers! hurmm.. taw ak.. aku kene marah..sedeyh seyh!:face59:
uhuk uhuk.. ape tengok tengok? taw la aku nanges burok!  ehh.. korang kan kt umah korang? mane ley nmpak aku nanges yek? ehehe.. sory laa.. aku emo sket.. alorh! marah ke aku tuduh korang?? haiyoo.. payah gag korang ni yek!emoticon20  okey nah.. hadiah percuma dr aku untuk korang sebagai tanda maaf..

Ticket To ShanghaiChina

 Bawakle seberape bnyk kawan,
 teman, haiwan, dsb!
 5 hari 7 malam??
 Kapal terbang  MAS First Class!
 Hotel 18 bintang tok korang!
 Bersahabat baik dngn Puteri Mulan..

  That’s all! Enjou Your trip! ^_^

hah! tu larh hadiah korang! best ak? ehehee.. oke kite smbung balek citer aku.. aku citer ape td?? oh yee.. pasal aku kene marah.. hah! korang nk taw aku kene marah ngun sapeblogger-emoticon.blogspot.com ngan BFF aku! uhuk uhuk.. sedeyh gilerr..!:face59:  oke stop it sab! hurmm.. my first anon!

         gadis sharodz weyh sab.. aku bkn tak knl dak aina!! aku knl la!! cume 
nk minx kepastian jerk!!! kalau aku tak knl pown... bkn prob kau pown!!!
                                                                                              2011-03-05 8:06 AM#


terkejot berok aku bace!Photobucket uhuk uhuk... huwaa! sedey sedey..:face59: tape ah.. maybe die ade masalah kot mase tu? oke aku paham.. 

you will awayz be my




2 comments:

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^