Monday, May 30, 2011

wajah baru! :)

assalamualaikum! :)
bloggers! korang amacam? :) sihat? :rose: ta pegi memane ke cuti sekola :angguk: nih? gajin lak korang dtg blog aku & bace entry merapu aku (sedau diri punn!) :cutemonster:

weyy, :33 korang perasan tak blog :lollipop: aku da laen mcm? oo) hehehe~ selamat tinggal blog lama! i will miss you! :D aku tukar template.. pd awalnye tak terniat pun,, :book: tp entah mouse aku tertekan ape, blog aku dah jd buruk! ;( terkejut beruk aku dibuatnye! :shock: nk nanges pun ade:emo4:

tp aku gagahkan juge (cheh) :P aku punn start laa edit edot.. haa.. hasilnya?;) mcm tu lah!<3cantik tak? aku rase yg dulu semak siked.. :blinkies: tp come lote, ken?? (perasan doh aku) :emo:

ha, lg satu! korang perasan ken? :))doodle untuk header aku guna misohappy :girl2: nye. jgn korang memandai-mandai lak nk tuduh aku curik ye! :angry: I have ask for her permission and she allow me. :rainbow: another thing, i have credit her. so jgn nk tuduh2 aku curik pulak!:vomit: mmg nk kene penampau :angry2:

wokeh!:rabun: aku mls nk celoteh bebanyak! :whatever: folio sejarah TAK SIAP LAGI! :emo11: weee~ (bole pulak suke,, gile agaknye aku nih =.=')

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^