Wednesday, June 15, 2011

blablabla

Assalamualaikum, my dearest! :music1: aku tau korang sume rindu >< kat aku.. (kan?) hihii :blinkies: maaflah! :whatever: aku takda masa loh! sibuk manjang! :emo10: *ceh mcm aku ni student kolej pulak* lagipun aku takda mood lah haha kau org tau tak,, markah mid year aku macam !@#$%^&* teruk gila youuu! >o< aku sendiri tak sanggup nak tengok >_<

okay, mari kita FORGET pasal tuh.. :cutemonster: perkara yg lepas, jgn dipikir lg, okay? mulakan langkah yg baru :rose: dan bersemangat! sekali gagal, bukan bermakna kita akan sentiasa gagal! ganbatte kudasai! :33

kali ni punya entry tanak manjang lah.. :)) aku nak gi study.. frust gile nengok markah ujian kali ni.. wahahaha! :spectacle: korang, jgn lah contohi aku! markah cukup cukup makan aje! :lovies: Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^