Sunday, June 5, 2011

cuti sekolah-best ke tak?

hello mellow mushmellow! :girl:
err.. maaf!Assalamualaikum! :flower: hehehe.. sorry for the lack of writing! :trumpet: aku pergi jalan jalan cari makan :smilenodding: in these three days :emo11:

pergi mana? :emo5: TERENGGANU! best lah kat situ! *mcm jakun je aku nih* :P well, at least aku happy dpt gi jenjalan ngan family aku.. bukan senang tau! :emo4: ayah aku kerja je manjang!oo) pengajarannya di sini: hargailah masa yg ada. chewah! tak pasal pasal korang kene blajau BM nan aku :emo10:

*wei sab!tajuk kau lain, isinye lain!*

ouh! :emo7: yeke? sory lah! :train: excited dpt gi terengganu-ke JAKUN? :emo6: heee~ cuti sekolah kali ni TAK best kan? :emo8: aku punn pelik, selalunye aku lah yg paling happy :sun: bile nak cuti sekolah :rabun: tp yg kali ni,

*apesal rase TAK best ek*

hee.. aku saje nak promote perkataan TAK.. mmg TAK best lah akukatekau! :boo: wey, aku rasekan, ni sume gara gara :angguk: markah ujian aku yg BELUM TENTU bagos :good: mak aku kate kalau markah tak bagos die taknak dtg amik rekod.. :shock:hurm..takkanLAH aku nk tinggal sensorang kat sekolah?;(

tulah pasal aku resah gelisah je chewah!;) tapi aku mmg fed up ngan sejarah bab 6 nih!:angry: makin berbelit belit!PUSINGG KEPALA GUEE :pityface:

well, itu ajelah! malas nk beratkan kepala otak aku ngan masalah ni..:emo3: baik aku blogwalking kat blog korang yg comel lote:blinkies:hilang stress:lovies: aku harap bloggers yg tersayang dpt keputusan cemerlang okey? AMIN

Assalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^