Saturday, June 18, 2011

ponteng?

Assalamualaikum! harap korang sihat selalu! *tak sihat pun kena datang baca blog aku!* heheee.. tajuk kali ni MACAM aku ni budak jahat pulak, KAN? taklah! bukan ponteng sekolah, bukan penteng kelas or so-what-ever! *pasal aku kan budak baik.. tehee*

okay, hari Khamis haritu, sekolah aku, ada buat hari sukan..  aku ke? JANGAN TANYALAH WEH... aku mmg tak berbakat dlm memana sukan punn *hee segan aku* aku just join perbarisan PBSM.. kena pakai sarung tangan putih tu pulak, PANAS! ugh, sabau je laa kan? janji ada lah sikit markah koku aku.. hehehe


tadaaa! dalam kotak purple? aku lah tu! COMEL kan? huhuu~ semangat aku! *cheh gebang je* okay cite balik pasal ponteng tadi.. acara LAMA SGT, aku pun angkat beg dan blah *terer kan* rumah mana menang pun aku tak tau sampai lah sekarang *tepuk tangan sikit!*

entah entah temenggung yang menang.. pasal ramai budak diorang dpt pingat emas youuu.. eh, tak, tak mestilah syahbandar yang menang! syahbandar the best! wahahaha! eh, sudah sudah baik aku tanya sapa sapa nanti! pening kepala otak aku! haha! okay, it's the end of the lecture, Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^