Monday, July 11, 2011

terbengkalai

rasa nak lempang diri sendiri baca tajuk tu =.=' apa yg terbengkalainya kan? ahaha! jgn kesah, aku mmg macam tu :) okay this post has no point. aku sesaje buat. lagipun, semenjak due menjak ni aku asyik post tutor je kan? bosan betul! :P

oh oh yg terbengkalainya ialah Tutorial Youtube Player aku tuh T_____T smpai sekarang tak siap siap. nah! tengok ni!


bahaha! lama gila! dah banyak dah post dekat atas dia! bukannya apa,, cuma tak lengkap lagi! aku pun malas nak layan :P but no worries! aku akan siapkan secepat mungkin! buat menyemak je kat situ! hehe.. peh bik nani dah bising. aku kena tolong dia pulak dahh.. aku nak je ckp, YOU'RE FIRED! tp bukan aku yg bayau dia, bapak aku! hahah! XD okdahbaiiii


No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^