Monday, March 28, 2011

buh-san

 , guys.. tawu ape mst laa korang ta tau ek  hmm aku nga bosan gilerr sekang ne..  ta tau nak buat ape.. keje sekuwl:?!::?!: mmg banyak..:pening: kalah gunung everest! muahaha! (gelak jahat) tp.. malas nk wat larh..:emo8: lagi un kene anta minggu depan..:angguk:

okey, hary ne aku malass nk membebel bebanyak..:emo: nnt takod korang muntah darah:vomit:lak bace entry aku.. muahaha! padan muke korang laa! pastu, pastu korang remove jadik follower aku.. mase tu lak,, reaction aku lak camni:  okey, tipu jew.. aku lagik comeyh drpd onion tuh!:rabun: wakaka!:emo10: perasan gilerr tahap kronik dah aku nie!:emo6:

oke sebenanye aku nk citer pasal kejadian at sekuwl td..:cuteemo1: straight to da point!>< mase tuh aku tngh basuh tngn at tandas..:) pastu ade sowang akak tu kate ''deq, tudung adik senget..'' aku pon nengok la tudung aku an,, pastu aku ckp, ''mane ade oke je kak!'' pastu akak tuh diam au.. aku pon pndg lerh die.. rupenye die nga ckp ngan budak len.. walamak aii!:cutemonster: aku ingt akak uh ckp ngan aku pasal tade owg len selain aku ngan die at situ..;( gopenye ade sowang budak kt cermin side seblah..:shock2: perghh! malunye.. aku pown buat muke comel tahap kerang busok,:cuteemo: pastu ckp sory and cecepat blah dr situ! malu tahap gaban!aku rase nk celup je muke aku at dlm sink yg tersumbat seblah tuh.. tp.. erghh! rosak lak imej aku nnt! muahaha!:D okey.. nk gi nengok tv :story: lak.. kalau gajin malam :moonandstars: nie aku update lagi, oke! bye
                                                 

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^