Friday, March 25, 2011

no title

wallah!blogger-emoticon.blogspot.com hey, bloggers! cite aku kali ne,,blogger-emoticon.blogspot.com based on the title laa..blogger-emoticon.blogspot.com aku ckp je no title,, tp ade gak kan? dush! 

okey,,:34: arynie aku nk buang tebiat tanye korang MACAM3 firstly,

Photobucket aku nie GEDIK ke

hah! jawab, jngn ta jawab! muahaha! okey, korang jawab dulu. kalo da suda, pegi soalan kedua pulakblogger-emoticon.blogspot.com

Photobucket entry aku mcm mengaban ke?

dah jawab? :book:che mcm soalan peperiksaan lak entry aku kali nie.. muahaha!

Photobucket korang buat buat suke at blog aku ke?

mengaban je soalan at atas tuh  tp tape, korang jawab dlm aty, bukan aku dngr pown.. heheh.. no worries.. you are free to jawab ape2 you all likeblogger-emoticon.blogspot.com

Photobucket blog aku ade wat korang geram:angry: and marah kew?emoticon20

Photobucket aku ne suke perasan sendiri ke? 

Soalan Tamat

Oke guys and gurls,:face42: jawapan untuk korang da aku buat at bawah!


untuk soalan number one, kalau korang jawab:

  • takde ah
  • mane ade
  • okey je.mane ade gedik
  • dan yg sewaktu dnggnnyer
kalo jawapan korang mirip jawapan at atas, woahh..:) aku syg korang so much laa!blogger-emoticon.blogspot.com

  • ha'ah mmg gedik pown
  • hah! da sedau diri pown!
  • ingt an tak sedau diri yg die gedik gilerr bapuk!!
  • tawu pon sedau diri!
  • dan yg sewaktu dngnnyer
my expressions: :shock:  SHOCKED!!! OMG! smpai aty korang! T_T however, the truth is,, aku ta kesah powntd aku acting je lebeyh:face12: muahaha! aku gedik? SO WHAT?! ade masalah ngan korang ke? heyy! i will always be MYSELF!


untuk soalan nombor 2 lak, kalou korang jawab:

  • takdelah. oke jerp
  • hmm.. menarik lagi ade la! siap ade emoticon agy!
  • soalan nie yg mengaban, entry anda suda cantek@ menarek@tertarik and da bomb!
  • dan yg sewaktu dngnnyer
wahh! syg korang yg amat9 laa!  blogger-emoticon.blogspot.com

kalau jawapan korang camne lak,

  • hah! perasan pown entry die mengaban ta tntu fasal!
  • haah! entry mcm s**l (aku rase ne bebudak laki je jwb)
  • tah! tawu pown entry bodo2 jewp
  • dan yg sewaktu dngannyer

my expressions: hey! awak! kalau entry aku mengaban pown, SO WHAT??! aku punye tangan, aku punye laptop, aku PUNYE BLOG :128: so, AKU PUNYE ENTRY laa! korang nye lak mcm baguss sngt! heyy! cermin diri tu dulu laa!:face3: hah! kan aku da terlebih emo! :77: sabau nurul, sabau..

untuk soalan nombor 3 lak,,

kalau korang jawab,

  • ha'ah le! sape yg suke at blog ne!
  • tawu2 aje udak ne aku ta suke blog die
  • iyer le! da la entry mengaban ngaban, tuannye gedik sape aje la yg suke at blog die
  • tah, blog burok, sape yg suke?
  • dan yg sewaktu dngnnyer
my expressions: haihh:g: ape ape lah korangblogger-emoticon.blogspot.comand one more,blogger-emoticon.blogspot.com you are not allowed here!!:no:

kalo korang jawab camnie lak,

  • ape mengaban jewp soalan die?? blog die an cantek, sape yg ta suke?
  • mane ade. blog kawaii camne, sape yg ta suke??
  • sape yg ta suke tuh?? meh aku sekel kepala die siked. aku pon tngh pgg parang ne
  • what??! sape yg ckp ta suke? okey ape blog ne
  • dan yg sewaktu dngnnyer
woah + woah + WOAHHH.:)respect korang sesangat lah! kalau korang jawab camni, korang nk suroh aku vote ape benda untuk korang pun, aku vote!blogger-emoticon.blogspot.com korang ade 10++ blog pown aku follow sumenye!:good:terharu, terharuemoticon20

soalan 4: kalau jwb camni,

  • takdelah
  • mane ade
  • dan yg sewaktu dngnner
:face46:aku ta tau na ckp pe lg..:cat: tp aku syg korang yg amat! :w:

contoh jawapan yg menyaketkan aty:
  • ha'ah
  • camne die tawu ek?
  • mmg ah aku geram. mcm bnyk copy aku jewp
hadoiss! aku rase nk tumbok muke korang, heartbreaker!:68: naseb baek korang tade:22: dpn aku tau!:face33: and, entry aku sume HAKCIPTA TERPELIHARA, okeyy!! aku pikir sendiri, aku taip sendiri! ingt aku nk sngt copy korang nye uh? sory la!


soalan 5:

jawapan yg biasenye menyaket an aty:

  • hah! sedau pon bdx ne!
  • mmg pun
  • baru tau ke?
  • dan yg sewaktu dngnnyer
whatever lah..blogger-emoticon.blogspot.com malass nk layan korang lagi..emoticon20

okey, kita akhiri dngn jawapan yg menyenangkan aty aku, kay?

  • takde lah
  • kalau ye pun, sume org pon same jewp
  • takde bezanye ngan bloggers yg len trmasuk saye
  • dan yg sewaktu dngnnyer

blogger-emoticon.blogspot.com i really lost my words laa! hukhuk!:125: (tangisan kegembiraan:cutemonster:) thanks korang!:c:

okeyy,, pd yg kebanyakan jawapan die jawapan yg menyenangkan,blogger-emoticon.blogspot.com thanks!  pd yg sebaliknye, :134: korang ta payahla kawan ngan aku lagie..:face34: kawan ngan tengkorak nie ajelah Tengkorak lagi un,, kalau korang ta sue, nape bace entry aku yg MENGABAN, TAH HAPE2 nie kan??

opss.. bebel punye bebel,, smbill mkn punye mkn, (ehehe) satu jam suda pon berlalu blogger-emoticon.blogspot.com dah! aku lapar! nk ge mkn nasik lak!:45:pastu bole laa aku wat petaPhotobucket bye!

Thanks bace yerp!:78:ta sangke korang tahan tngok aku mengaban kan:s:dah la panjang berjela jela! okeyy! 5++ stars for you!:face44:

:63::63::63::63::63:++




No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^