Friday, April 15, 2011

kebosanan meyhh

assalamualaikum wbt :face39: hehehe :face71: korang nga wat pe:s: hah:s::x: tngh DOK BACE ENTRY AKUH?? wawaa~ :61: terhary siyudd!:h:hahhaha:q:ape larh yg aku dok mengaban pepagi bute neh!:face72:

actually,, :face60: aku BOSAN GILERR siyudd :face16: na tau nape :s:

1) astro tade siaran :face22:

(bayau aje MAHAL :r: gerimis siked un da tade siaran:face21: hampeh! :22: )

2) keje sekola da abess :face31:

( bg korang besh ah:q: tp aku kene ade seuatu untuk ditulis bru ta bosan:x: Pelik an? :face27: )

3) adek2 akuh sibuk ngan game :face36:

(yaa~ :face70: bile diorang dpt game,, tadenye nk layan bende laen :face73: wuaaa! :face59: sekali guss diorang ta gado ngan akuh ary nih! :face22: tuw yg bosan gilers! :a: )

ngehngeh:face45: aku rase yg number satu tuh bole laa korang accept!:face69: tp yg kedua ngan ketiga uh cam pelik siked an? :face14: ngee~ :face71:

yaa~ :47: pasal diorang larh aku ta bosan!:face68: termasuk keje sekuwl uh! hahaha:75: dah! aku nak ngabeskan mesej bosan aku nih!emoticon03 wasalam

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^