Friday, April 15, 2011

cuti


hype!:face55: na nanye nieh,, :60: kau owang ape:s: uitt:q: tade kaitan ngan agama, kay:q:

kau owang MELAKA:s::s: orait:r: kite geng ah:q: mst korang kate aku gilerr:face30: ckp sensorang :face74: ngehngeh :c: SUKATI AKULAA MEYH!!
heh! aku just nk kasitau korang jew
:face15:..

:128: hary nih aku CUTI:x: yeah:q: :128:

mst korang jeles an:s: *sila angguk* sian korang.. nah aku kasikan hadiah, emoticon02 ubati kesedeyhan korang tuh emoticon02

hahax:x: jahatnyer akuh!:10: tade ah:q: aku gurau jew :86: jangn amek aty pulak, meyhh! :face38: susah den nk mujuk karang :face72: wokeh :r:perkara sebenar die, MELAKA CUTI hary nih:w:
sambutan melake bandaraya bersejarah laa katekan.. :h: keje sekuwl pon ta bnyk, meyhh!:face12: semalam sudah siapp :face64:

oh yerp emoticon16 guess what :s: yaa :face34: follower nurul daa 114:9: hurray for me! nengs yaww korang :1: aku syg emoticon06 same korang lah!

ohh.. :j: my mom da bising :face67: nnt ta pasal2 die membebel cam wartawan TV3 lak :a:ngehngehngeh emoticon08 esok aku wat entry lg guys emoticon07 no worries:59: BYE emoticon03


No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^