Friday, April 22, 2011

mane satu??

bace tajuk emoticon01 cam cite gempak jew an? gempak camne tuh :face14: macam.. aku ta tau na pileh boyfiee:97: mane satu? erghh! besau nau khayalan readers aku nih!:10: ngehngehngehemoticon27

tade larh..emoticon02 based on the title laa emoticon15 aku kene inject HPV hary isnin lepass saked? yaww~ saked gileww meyhh! naseb la baekk darah:j: aku ta manyak kuar,,

back to home:53:,, lengan da rase kebass.. aku mao tukar baju un susah meyhh!:face72: pastu aku dok depan tvemoticon03 laa :w: mao jadik makcik pokpek:94: at belog nih, ta larat rasenye:y: nk taip naip nih..

pastu adek akuh :73: dtg,, mintak remote emoticon01 aku un kate lhaa
nyebok jew, tv depan kan ade! blah lhaa!

lahh,, pastuh die pegi tumbuk:face73: tepat2 at tempat aku kene inject td,, ya ampunn..:122: meraung raung akuh :6: mak aku marah adek akuh! haa! padan muke die! emoticon03 aku nengok laa tempat inject uh,, BENGKAK!:face22: urghh!:face3: sumpah dos ketige nnt, akuh dok dlm bilik jew! ergh!

ni akuh mao tanye same korang,


aku saked tangan ke saked aty???!

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^