Tuesday, May 3, 2011

haduss! gado lagi?!


woot~ kalian ngapain sekarang kahkah! hey! hary nih aku nk cite same korang,, nk tau ta, nk tau ta? hah!blogger-emoticon.blogspot.com

S.E.C.R.E.T

wakakaka! tade lhaa,, cite pasal besties aku jew.. hary tuh, gado ngan diew..blogger-emoticon.blogspot.com smpai ta bertegur sape.. ade lhaa, pasal budak tooot* budak nih mmg suke laga2 an owang! nyampah meyh!

ohh, ohh.. ni die besties aku uh,,



wawaa~ comel ken tp die nuh cepat terase siked.. kuang3.. tp baek meyhh! kwn baek aku tuu~ weee~ yg kt sharodz, no worries.. aku tade lupe same kau laa~ syg same kau, syaz!blogger-emoticon.blogspot.com

oh ye, NOORAZIRA BT AZIR blogger-emoticon.blogspot.com maapkan saye! blogger-emoticon.blogspot.com

ngeh3..ni kes mintak maap gune belog laa nieh! kuang3..oo) soly ah aku asek badmood jew sekang, frusttttt dok smktm..

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^