Saturday, May 28, 2011

family happening! :))


Assalamualaikum :x:
haa.. :shock2: dah cuti ken:?!: yeah :!: at last:!: freedom:x: ngeee~ sory2!:rabun: excited pasal da cuti! :emo11: so,

:0h2: selamat tinggal 1 Alpha (i won't miss you:cutemonster:)
:9n2: selamat tinggal bebudak 1 AL! (korang sume happening! ;))
:9v2: selamat tinggal cupcake kantin (i will miss you..:emo4:)

guess, smpai situ je lhaa senarai 'selamat tinggal' akuh:x: nih mao cite pasal family aku yg gegile happening! ><

tadi aku gi nengok movie nan nenek aku

haaa.. :20: besh ken? huh? aku gile?:lovies: ye.. aku tau.. ade yg pikir camni ken? :emo8:

alahai.. pegi nengok movie nan nenek un mao kecoh.. sinting kali ini anak

amboi.. manisnye bahse:25: hey! sukati leh! korang ade ke? takde ken? so, lu punya hal lah!:boo:hmm.. whatever:5z2: yang penting aku happy :D kalo ade yg terase, mintak mahap ye! emo jap td :P hey! nk tau ta aku nengok movie ape?

*drum roll please!*

walamak! meleleh siot air mate aku! :face43: memang best and tak akan mengecewakan, meyhh! oo) filem shah rukh khan pun gagal membuat aku nangess..haha kahkah! kabir bhatia is the best! :7b2:

well, mia sara amani makin popular ken? dia un berlakon gak! kawaiii!



uke smpai sini ajela ceramah aku :lollipop: ceramah pepanjang pun, wat bernanah mate korang je:))
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^