Wednesday, June 8, 2011

Kung Fu Panda Rawks!

Assalamualaikum, peeps! :face42: tgh wat pe? Tengkorak well, keje aku dari semalam buat tuto AJE kan?:face71: aku dah naek bosan dah :face60: korang mestilah LAGI bosan ken? hee:131: sory banget yah! actually, cute girl aku dah kekeringan idea nk tulis entry:face59: bhahaha! *padan muke aku*



straight to the point, :65: I Luv You lah, Po! :face9: eitt! jgn pikir bukan bukan! Po yg Kung Fu Panda tu lah! arytu aku gi nengok wayang, mush ngan nenek aku ikut sekali cute1 mmg best gile wacakaplu! Blink aku rase nk gi nengok lagi sekali je Flower my mom kata nak beli original dvd bila dah keluar nnti (yay) Frog baik korang pegi nengok, kang menyesal lak! hehehloveemoticon03


you know what, emoticon01 cite ni termasuk dlm filem2 faveret aku tau! :face68: jgn tanye ah.. filem fave aku sumenye kartun! bhahahaa buekktoy story, disney`s and this one! really love them! HP

kengkadang aku terbayang kreatifnye pengarah pengarah filem ni ek? :face70: yelah, dlm hepi tulis blog, aku sedih jugak ouh! What td bff aku mesej, die kate ad ajak lepak, mak aku lak tak kasi huwaaa :face41:lamenye tak jumpe diorang! :face54: apelah mak aku ni! angry tak rock! okey salah salah aku sayang :h: mak aku and aku tanak ckp die macem2 wokeh? :121:

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^