Friday, July 29, 2011

kata kata terakhir

tajuk masyuk gitu \mcm nak mintak pelempang je/ hehe dah lama tak posting kann? mesti korang rindu aku *jangan dilayan budak perasan* okeh ada comment dekat shoutbox, asal lama tak posting? windu ahh.. feewitt! kasi tepukan gemuruh sikit untuk dia nih! heh awk jgn buat saya kembang laa.. huhu

dah! oh, tutor requester, sekejap lagi saya buat, okeh! i repeat, SEKEJAPLAGI.. ada yg sampai merengek rengek kat shoutbox.. alololoo~ kesian korang :)

ada org kata header baru comell *kembang sikit*

hoh! sekarang ni aku tengok ada some blogger tiru design aku.. i mean, dekat 90 persen dia tiru aku.. kot dia amik background ke lagu ke aku tak kisah la weh.. kot nak tiru pun, takda blog lain ke hah? \weh aku ckp je camni sebenarnya kembang/ tp sapa tak marah kan org tiru kita???

puasa nak datang? yeyeah! rindu nak puasa.. semoga dpt puasa penuh tahun ni.. \angan angan je ni.. mmg tak punya/  kantoi! :P 

okay, out dulu. busy laa. im a busy bee.. buzzbuzzbuzz.. nak siapkan blog sekolah.. nak buat tutor.. kerja sekolah ada lagi sikit *ada korang kisah ke?* oh oh NAJLA AWATEEF \yg comel/ your header and footer is cominggg 


No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^