Friday, July 15, 2011

sayonara!

lol ramai org tak puas hati dgn entry aku sebelum ni.. so what? kesah ke aku? bhahaha! kejam kan? apa serang serang kat shoutbox? tak berani ke nak gaduh face to face ngan aku? very well.. aku pun dah biasa dgn menda menda camtu.. susah jadi bloggers berjaya ni kan? *perasan!pffft 

messej tak berapa sweet:

kak mine, jgn terasa okay? tak maksudkan apape punn.. pfft ;)

ehehe.. okay, baca tajuk rasa sedih tak? aku.. nak.. pergi.. *saja buat saspens* ehh salah jap! laptop, broadband aku akan disimpan mulai esok kerana tuan tanah akan menghadapi peperiksaan minggu hadapan. T________T  okay, so dua minggu aku tak akan update blog comelll ini *chet! sempat lg memuji sendiri :P

aku nak pergi study! study smart, not study hard! okabaiiiii 

psst.. sejarah masuk bab 7 and 8.. sure botak kepala aku lepas ni.. pasal.. aku mesti tarik and pintal pintal rambut aku kalau susah, pfftt :P

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^