Saturday, July 16, 2011

kenyataan =.='

hohoho korang dah kena tipu :P dekat status update aku, aku tulis tak update blog until next week aite? hahaha! jgn lah bengang dulu, okay? hari ni aku agak hepi laa.. sejak pukul 11 td.. best cousins ai, nak dtg harini (wow) ai punyalah happy sampai terlompat lompat.. *gediknya ayat aku*  heheh.. tp, 

lepas diorang dtg, aku akan jadi seorang yg pendiam..

bhahaha! sengal kan? kaaannnn? okay. aku mengaku. aku mmg mcm tu. itu kenyataannya. i repeat, ITUKENYATAANNYA. tak kiralah rapat mana pun aku ngan seseorang tuu, aku akan straightly jadik pendiam saat dia ada kat depan aku \chet ayat nak top/ aku mengaku, aku memerlukan beberapa minit untuk bercakap dgn diorang.. kehkeh ;)

okay. tak semua org macam aku \sbb aku ni special/ psst.. masuk bakul angkat sendiri.. heheh.. kadang kadang ada org cepat mesra. okay meh aku ceciter sikit

org yg ramah dan cepat mesra
tetamu: ....
dia: hai awak. awk dr mana?
tetamu: err saya dr kelantan
dia: kenapa awk dtg rumah saya?
tetamu: aaa sbb,, sbb..... =.='
dia: hahaha! awk ni kelakar lah! kehkehkeh
tetamu: ha? hahaha *apa yg kelakarnya? ahh layan jelah 
~and so on~

biasanya yg mcm ni mmg senang dpt kwn (: respect korang \tabik springggg!/

org yg pendiam dan pemalu
tetamu: ......
dia: ....
tetamu: .....
dia: ....
tetamu: err.. peksa haritu dpt nombor berapa?
dia: ha? erm.. nombor 4
tetamu: ohh pandainya
dia: ... (senyum je)
tetamu: oh. jom kita pi main komputer awk tu! cam best je 
dia: ..... oh okay..
tetamu: wah! awk ni pandai la main game!
dia: haha! awk pun! awk main yg tu mcm mana ha? kan susah?
tetamu: blablabla
dia: pokpekpokpekpokpek
~and so on~

okay. aku tergolong dlm jenis ini. biasanya tetamu yg akan start conversation dulu. dan percayalah, bila dah lama lama sikit, mmg aku jadi lg becok drpd dia! *malu pulak nak ngaku* heheh.. dah! kang aku membebel lama lama nnt tak belajo pulak! okdahbaiiii ><

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^