Tuesday, August 9, 2011

doraemon, saya perlukan awak!

tajuk mcm beruk =.=' okay. straight to the point, td aku menyelongkar bawah katil aku. keadaan? jgn tanya, memang semak, lol. so sedang aku mengemas, aku terjumpa lah beberapa beg lama.. sekali lagi, korang jgn tanya. tema beg beg tersebut pastinya warna pink. gambar, princess dan barbie. okay. trend aku masa sekolah rendah. darjah enam pun aku still pakai beg barbie warna pink \kantoi/

okay. then, aku ternampak satu beg ni. aku pun selongkar isi isi nye. uuh.. nostalgik betul. beg tu actually beg aku bawak pergi kelas lepas sekolah. biasalah, nama pun darjah 6, mesti lah banyak kelas. okay. aku terjumpa lah kertas2 ujian aku, kertas latihan dsb. rindu betul T______T





guess what? kertas peperiksaan percubaan aku. tehee.. masa ni gila gila aku buat main main. aku anggap percubaan  mcm biasa je. emang dasar kan gue? hahaha! aku mmg, last minute baru nak buat betul2  \nasib baik 5A/ mcm UPSR. mak aku kata nak UPSR baru aku nampak rajin #bahahaa! 


okay. some of my english essay. aku tahu tulisan aku buruk, tp takpe. aku rindukan kau, tulisan buruk. pasal tulisan aku sekarang dah cantik menawan \chet! perasan!/


dah habis tengok kertas, aku pun terjumpa la lukisan aku ni. ye, aku tahu buruk \buruk buruk pun dapat A tauu/ masa tu darjah lima. cikgu sabri ajar PS.. huuu 

okay. berbalik kepada tajuk tadi. doraemon, i really need ya! aku nak pinjam dia punya mesin masa and balik pada zaman ke-gengster-an aku ni. tp, apa lah daya. yg berkuasa hanya Allah. redha sajalah :) okay. cukup cukup lah aku bg lecture kat korang. hope you enjoy it

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^