Friday, August 5, 2011

new template

holla! ehehe lama tak jumpa! rindu kat korang ehehehhe... eh! aku dah tukar template, kan? ehehehe cantik tak? woooo perasannya aku. ohoh. tersalah pulak. aku tak guna template, tp blogskin. mmg susah nk edit blogskin ni. dia takda ruang design, edit html mcm yg dulu.. template manjang *mengada ngada punya blogskin :PP


hah! aku kaburkan alam sekeliling dia supaya korang boleh nampak dengan jelas.. chewah ayat mcm hape! kalau nak besarkan gambor tu tekan aje nekk

oh yg navigation bar aku buruk kan? nnt lah aku tukar. penatlah edit blogskin ni.. semalam aku edit sampai pukul tiga.. \ada korang kisah/ pasal gastrik aku dtg lagi aku takleh tido T________T

huh okay aku malas nak merapu.. ni pun nak testing je kut ehehee.. okbaiiii

ini blockquote baru.. teheee

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^