Wednesday, September 28, 2011

hari yang panas

Assalamualaikum

aku pergi kedai dengan mizi, adik aku. biasalah, bila dah pergi kedai mesti macam macam nak mengecek aku. tu sebab aku malas nak pergi mana mana dengan adik aku. tiresome!

masa nak balik adik aku mintak main benda yang ada lagu tu, yang masukkan lima posen dia gerak gerak. sorry for the long explanation. selama 13 tahun aku hidup, tak penah aku tau benda tu panggil apa sebenarnya. peace!

aku pun start la marah dia, dah la kecek aku aiskrim, nak buang duit syiling aku pulak tu. masuk tabung lagi baguih, cerah masa depan! dah namanya budak lelaki, taknak mengalah pulok dah, dia diri aje kat situ, aku tarik macam mana pun dia taknak balik.

so, nak taknak aku bagi aja lah lima posen. bukan main hepi lagi dia. something aku nak share, mmg kadang kadang kita sakit hati dengan adik kita, sampai kita wish kita jadi anak tunggal or whatsoever. tp bila time kita mintak tolong, diorang tolong, senang hati, ye tak? tak ke dosa wish macam tu?

oh ya. hari tu, jedah ada bagi aku surat. hoho. comel gilaaaa.. aku kenal si j atau nama sebenar dia zaidah ni, masa sekolah rendah lagi. percaya atau tak, kitorang kalau dalam facebook ckp mmg rancak tanpa segan silu, tp bila kat sekolah dua dua segan.

padahal kelas dia sebelah aku je. nak tegur pun susah. yes j, aku memang pelik. gitu lah sikap aku :) by the way thanks for the over cute letter.

okay, cukup lah aku membebel. jumpa nanti. bye

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^