Wednesday, October 5, 2011

cuti bergilir sempena PMR

Assalamualaikum.

9.14 a.m. eheh. ada cuti bergilir sempena pmr kan? best betul. aku dah lama tak merasa cuti camni wehh. kalau tak takdelah aku post pepagi buta camni.

just my luck. aku dpt cuti hari selasa, khamis and selasa next week. takpayah susah susah gosok baju pasal hari rabu kena pakai baju koku, and hari jumaat pakai baju sukan. hewhew. u jelly?

hm hm. aku rasa tak dapat online lama lah. end year exam pun dah nak dekat. dah lah aku teruk kena bebel pasal markah ujian 2 yg buruk tu. aku sedang insaf ni, insaf

okay. aku rasa nak layan youtube jap. kalau bukak pesbuk, mak aku balik sekolah pun tak perasan.

kejap lagi aku belajar le. kejap lagi eh.. hehe

updates 


aku rasa post tadi sikit sangat kut. sooo... nak tulis apa lagi ye?

useless things u may not dare to read:

Lady Gaga - i hate her much much. why? u tau sendiri la.

Power Puff Girls - i'm still watching them. tehee.. why? u think a thirteen cannot watch them? reasonssss?

Taylor Swift - favourite ever. why? aku pun tak tau la. even dah berlambak artist lagi best dari dia, aku still adore her much much. heh. tu la namanya biggest fan.

Detective Conan - favourite anime. why? sebab aku tak minat anime lain yang entah hape hape. tumbuk sana, tumbuk sini. pweaseeee.. lagipun aku minat sherlock holmes.

Books - serieslyy, i cannot live without them. tak kira lah. novel ke, buku english ke, comics ke. aku tak kisah janji adewwwwwww.

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^