Saturday, December 31, 2011

diet

Assalamualaikum

i just want to eat. is that a crime?
aku datang kembali. ya, untuk meluahkan perasaan. sebab dekat rumah ni takde siapa yang memahami aku. emosi melanda. ah.

  

makanan oh makanan. adik adik aku tak pernah mengerti. makan itu adalah penting bagi aku. setiap hari. setiap masa. kaklong nak gemuk. segala suapan dan kunyahan akan dihentikan serta merta. kau! berani kau bilang gemuk kepadaku. aku sedar berat aku dah mencecah 39 kilogram. so what?


aku suka makan. itu hakikat. yang hakiki. tak dapat dibuang. dan aku suka mengadu. sebab aku menginginkan privacy. dan aku akan disamakan dengan candace. never mind. candace comel apa.

diet. aku tak pernah diet. tak pernah terlintas walau sesaat dalam kepala aku. bagi aku, buat apa susah susah tahan lapar? untuk kurus. kenapa kena telan ubat dr rozmey yg khabarnya pahit. gila ah. tak sanggup aku.

 

jangan kau cakap aku gemuk. akan aku pinjam kuasa boboiboy dan musnahkan kalian. kfine aku nak makan lagi. bye.


No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^