Friday, February 24, 2012

melaka dan diri sendiri

Assalamualaikum

malam malam macam ni takde mood layan twitter. takdak tau. eh semalam aku pergi jelajah satu melaka laka laka hey! maigoshh aku baru tahu melaka ada 21 buah muzium. ya, saya sedang menjadi ladybug di bawah tempurung. jangan dicontohi okay jangan.

Rasulullah s.a.w. adalah sebaik baik role model yang patut dicontohi


okay so, bila cuti cuti sekolah nanti datanglah melaka tau. asyik asyik kl, kl, kl. whatthehellokitty? serious, kalau pergi kl semata mata nak pergi shopping better no. aku pergi shopping dekat kedai runcit depan rumah watlek je hahaha. what's funny?

hey come on la. maria elena pun suka melaka tau. hahaha. you know what i'm being annoying. like the annoying orange. oh please! i don't want to be an orange! kidding. some people says that i'm childlish. whadya expect? kfine. childlish itu comel. that means imma cute garl that was hot viva la vida at the same time. nak muntah? silakan.

http://peliks.blogspot.com/2012/02/melaka-lagi.html


sebagai manusia biasa aku tak dapat lari dari meminati artis. lumrah kan. lain lah kalau aku ni alien. bwaaharhaw. sarcasm me. hari tu masa kelas pendidikan islam belajar tentang al-Wahid (yang Maha Esa). melakukan perkara syirik seperti memuja syaitan. masa sampai part ni ustazah terangkan, yang meminati artis sehingga mengumpul gambarnya, mendalami dirinya itu sama seperti memuja syaitan.

disaat itu aku insaf akan kekhilafan diri ini. syirik yang telah aku lakukan secara tak sengaja. maafkan aku ya Allah.. kfine aku akan cuba berubah. aku memerlukan kekuatan. memerlukan masa, dan tawakal. ya, sedikit tawakal. meminati itu boleh, tetapi tidak secara berlebihan. itu satu pengakuan. aku tidak hipokrit, bukan :)

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^