Thursday, March 15, 2012

a bright day

Assalamualaikum

okay tajuk tak boleh blah. hehe. fine i'm back. so korang rindu aku tak? please say yes. eh sape nak rindu kau ha minah barbie. get lost please.

okay hari isnin lepas pergi jusco dgn classmate, hafiza. rasa nak menjerit all day. warghh! arghh! k terasa mcm monyet sawan pulak. fine korang takkan faham. susah okay nak cari kawan yg sehati, sejiwa, dan sebulu dengan aku. aku macam ni la. freak, bookworm, nerd and stuffs. eh macam mengutuk diri sendiri pulak haha.

soalan: kenapa mesti guna sebulu? geli pulak. anda geli?

senang cerita kitorang banyak persamaan la. tapi yg pasti kami bukan fashionistas, cuties or whatever related. ada orang kata aku cute. blarghh. kalau cerita dekat mak aku, she'd rather barf on her bonia purse. haha. my mom and me, sehari tak usik mmg tak jadi

     

oh please, please make my money grow. and then married. and got kids. nak buku ni please. and nak complete my Sophie Kinsella's Madeleine Wickham collections. wondering where can i find them. buku dia mmg tebal rasa mcm setahun tak boleh habis. but serious best cerita dia. ada ala ala dork diaries.

aku dok tak update blog pasal buku ni la. hehe. 'tomorrow never dies'. i think that's kinda stupid. sorry to be harsh, tapi sila muhasabah diri sendiri. better kau dengar lagu kal ho na ho pun bagus. baca translation dia sekali k.

berbuat baiklah seolah-olah kamu akan mati pada esok hari

semalam baca komik tajuk pengembaraan jeli. ergh. jeli pun boleh mengembara kenapa tidak aku? wae?! wae?! *sambil hentak hentak kaki. cuti sekolah aku sempat pergi jusco je. sadis betul. sapa nak belikan aku tisu?

so akhir kata thanks. sebab baca sampai habis. aku syg korang. sangat :D

 

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^