Thursday, November 17, 2011

Blog ada tikus?



Assalamualaikum.

hai bloggers. lama sudah aku tak mengisi blog ni dengan cerita yang baru. aku nak memohon maaf sebab lately aku sibuk kut? eleh, mengelak pulak. okay, sebenarnya aku malas. noktah.

tadi my friend, azira ada cakap, dia nampak tikus dalam blog aku. haha. real funny. maybe dia tak tahu, tapi aku gelak bagai nak mati sampai adik aku hazim kata, kaklong, kaklong nak angah talifon ambulance tak? kalau takut angah boleh hantar. sengal jea. tapi bangga aku, ada adik yang prihatin.

lately, aku jarang keluar rumah. okay, memang tak keluar pun. tak percayakah? tanyalah jiran-jiran aku yang merangkap classmate aku. rumah dia orang dekat aje. tapi aku tak pernah tahu. sekel betul. i know i'm not a good neighbour. hmph. nak speaking tak agak-agak :D

lama jugak aku tak dengar khabar kawan kawan lama aku. miss them alot. entah ingat entah tidak dekat aku. haha. emosi pulak. hari ni UPSR result keluar kan, teringat balik nostalgia masa dulu atau, tahun lepas actually. tu yang sebak giler.

okay. aku rasa itu aje lah yang aku nak cerita. thanks pada yang membaca. setia betul korang ye. walaupun aku tak berapa rajin nak bukak shoutmix aku, korang tetap menghantar pesanan. sobsob. aku sangat menghargainya. esok start cuti, aku udate lah :)

era, bukan setakat tikus, ular, lipan, katak pun ada >.<

 with all my heart,
ă‚”ăƒ–ăƒȘナ

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^