Sunday, November 27, 2011

tagging games

Assalamualaikum.
heihei. i like this game. and i like when i was tagged. thank you :)

your real name?
Nurul Sabrina Noor Azreen

kfc atau mcd?
saya pilih mcdodol

awak ada kawan baik?
mestilah hado

awak baik tak?
entahlah saya pun tak pasti. hewhew

awak boleh berjalan tak?
boleh, saya jalan guna tangan

mak awak garang tak?
uihh. galak bangett

awak ada phone?
ada. I pakai public phone

awak ada bantal busyuk?
taklah, saya ada teddy bear musyuk

awak mesti jenis yg suka melekat depan komputer kan?
awak upah spy ke? berapa awak bayar adik saya? :P

terangkan apa yang awak buat bila buka facebook
ai ada tiga step je. simple. first, log in. then, main game. lastly, log out. that's my daily routine, though

awak ada adik lelaki?
ada. two of them. the annoying brothers ever

awak tengah tengok wayang ke sekarang?
aah. kenapa? u nak join ke?

awak tengah buat apa sekarang?
saya tengah tengok wayang la

justin bieber or greyson chance?
greyson chance. i love the way he plays the piano

ipod or mp4?
i prefer books

okay. tu je saya nak tanya. penat nak fikir soalan
ai lagi penat nak jawab soalan u

hew. penat. aku tak buat soalan okay. just jawab je. i think i want to join challenges. bosan tak tau nak buat apa. hehehe

mak aku kata aku mengeluh macam nenek nenek :P

with all my hearts,
ă‚”ăƒ–ăƒȘナ 

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^