Friday, December 9, 2011

and that's it

Assalamualaikum.

okay aku rasa meluat. meluat dengan cerita lagu cinta nirmala yang ending dia ah karut marut gila. aku tertanya-tanya, adakah pelakon indonesia tidak reti membaca skrip. ah macam sengal je bila mereka terima untuk berlakon cerita bodoh macam tu. belum lagi cakap soal pengarah. ish.


tapi cerita nada cinta sangat okey bagi aku. mungkin faktor utamanya ialah randy pangalila. aku nak juga dia pandang aku lama-lama macam dia pandang mikha. hm banyak aku punya berangan. tapi aku rasa tak apa. sebab berangan itu free. luna maya tidak pernah gagal untuk melakonkan watak jahat. yeah. dia senyum pun nampak jahat.


aku rasa aku sedang mengalami sindrom someluatdudukdirumahphobia. kedengaran teruk, bukan? jangan tanya aku. tanyalah ayah aku yang hari hari kerja. six days a week. bila nak jalan jalan? aku teringin nak tengok cerita arthur christmas. tapi aku baru aje tengok puss in boots hari tu. so, no chance. nak berangan pun tak boleh. sebab ia tak akan berlaku.

aku akan deactivate account facebook aku. aku tak tahu bila. but i will. tired of it. aku rasa nak makan ikan kukus mak aku masak. yum sedap. ah aku bukan anak manja mintak aja boleh dapat. aku kena mendapat persetujuan dengan adik aku dulu. dan seperti biasa mereka tak akan sepakat dengan aku.

okay then. bye. assalamualaikum.

mak aku pun layan nada cinta. hewhew

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^