Friday, December 9, 2011

aku bersalah

Assalamualaikum.

ah hari yang bosan sekali lagi. no! no! i can't take this anymore! dasar dramaqueen. aku terasa sekolah lebih best daripada cuti. seriously, aku tak minta pun cuti sekolah. aku hepi je dekat sekolah. fine, aku tipu. kadang kadang tu kena lah cuti. tapi aku tak suka cuti panjang macam ni.

teringat lagi masa zaman kecik-kecik dulu. ah dah mula lah aku nak flashback. dulu, time aku masih budak kecik yang hingus pun mak aku lap, aku mmg gemar holiday. bapak aku pulak suka bawak aku jalan-jalan. sekarang nak ajak pergi shopping pun susah. rasa macam, tak segan gahh


kalau bapak aku nak bawak pergi holiday, aku nak ajak pergi paris. ah banyak sangatlah duit bapak kau nak bawak lima orang. okay. aku mungkin hanya boleh berangan untuk ke sana. itu sudah cukup. oh terperuklah aku di rumah melayan laptop. dan mata pun semakin rosak.

Lets tour Paris together!

hari tu adik aku kena marah gara-gara aku tuduh dia messing my room. bila aku fikir balik, aku yang sepahkan bilik aku sendiri pasal nak cari komik yang sekian lama aku sorok dari dia orang. ya, ya aku bersalah. kesian adik adikku. ah kau perasan baik tahap dewa. hah suka mereka kena marah itu aku.
ai admit, ai admit. 


adik aku suka gila bagi nak mati aku kena marah. siap buat aloha dance. so, fair lah :)

with all my hearts,
ă‚”ăƒ–ăƒȘナ

No comments:

Post a Comment

saye suke owang yang tngh comment ni ^_^